SOLTISDAG

Solhund

Helt sinnessjukt trött efter en heldag ute i 25 grader och sol. Man kan säga att jag fått lite färg... Trodde inte solen tog så mycket så har solat i linne med breda axelband, inte snyggt. Har dessutom två horn i pannan som jag fick igår i skogen. Myggbett. 

Killarna och jag hade seriöst vattenkrig, i alla fall Lukas och jag. Skitkul! Men Viktor vågar aldrig riktigt vara med och blir ledsen när han får vatten på sig, att kasta har han däremot inget emot. De skvätte ner mig ordentligt, hår, kläder, allt, men det torkade på bara några minuter. Helt sinnessjukt så varmt det varit.

Jag startade grillen från scratch idag för första gången i hela mitt liv. Engångsgrill räknas inte. Och när Alex kom hem så grillade vi. Det är fortfarande runt 22 grader och egentligen borde jag vara ute och njuta, men jag är så trött att ögonen går i kors. 

Detta var en bra sista tisdag i huset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0