SLUT I HUVET

Barnen har äääääntligen somnat. Ylva är inte kvar i Sverige längre (ja resan gick bra och vi bor hos hennes mamma tills hon kommer någon gång den förste) så jag har kvällen också. Ylvas mamma kan nämligen inte hjälpa till eftersom hon är sjuk. Så det kommer bli några långa dagar. Nu har de i alla fall somnat och det ska jag också göra snart så jag orkar med att gå upp 6-7 imorgon när de vaknar.

Idag åkte vi till Mariefred och skulle fika och kolla på några tåg men allt var stängt och tågen gick inte. Det var en mysig by men vi fick fika hemma i Ylvas mammas lilla trädgård med hackspettar. Sen har vi gjort det gamla vanliga, käkat kvällsmat och badat badkar och sånt. Lukas har matvägrat sen igårkväll så vi har rivit våra hår. Han kanske har bestämt sig för att banta till beachen 2012.

Sitter och ser CSI med Ylvas mamma nu. Sen ska faruk ringa! Så konstigt att vara i Sverige och att vi kan ringa varandra över vanliga linjen igen.

Natti!


Kommentarer
Postat av: Sanja Streuli

Längtar efter dig!

2012-05-30 @ 09:07:37
Postat av: Maja

Har du slutat blogga eller?? SKRIV KVINNA JAG HAR INGET ATT LÄSA OM DAGARNA! <3 <3

2012-06-07 @ 16:47:26
URL: http://thecitylife-majal.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0