RICHMOND PARK MED MAJA & KILLARNA

Det var SÅ skönt med lite ny energi från Maja. Det var bara ett kort besök, men jag sög upp allt positivt hon hade att ge och jag började känna mig mer som mig själv, vilket är otroligt skönt. Vi har så himla roligt och mysigt. Här kommer lite bilder från igår när Ylva droppade av oss i Richmond Park.


Plockade blommor i trädgården till Majas ankomst och ställde in på mitt rum.


Majsan kom vid 9 på onsdagsmorgonen. Efter en dusch, kopp kaffe och mysig pratstund vid frukostbordet var jetlaggade Maja redo för utflykt.


Ylva skulle på möte i London och släppte av oss i Richmond Park, som ligger i utkanten av London, precis mellan Ascot och London. Mycket London i den meningen. Parken var supermysig och efter tio minuters promenad hittade vi vårt perfekta picknickställe, som senare visade sig vara ännu mer perfekt än vi från början visste. 

Det var nämligen en riktigt bra lekplats för killarna som är rätt lättunderhållna. Ett ihåligt träd, en bänk, lite pinnar och grässtrån samt en vattenpöl är allt som behövs för att de ska leka i tre timmar. Plus lite picknick.


Picknick och mys i solen, som gick i moln var femte minut. Fick gå och samla ihop killarna ett par gånger när de stack iväg. Ser ni som Lukas springer? Så är det alltid. De går liksom inte. De bara kutar och springer runt överallt! Nu får ni se mig in action med ungarna också.



Viktor blev totalförälskad i Maja och hon i honom. Hon glömde dessvärre ta med honom till Exeter när hon åkte som hon sa att hon ville.


I parken finns det jättemånga vilda papegojor. Det var en familj för 10 år sedan som släppte ut en hona och en hane, sen har de förökat sig och papegojorna har lyckats överleva. Så himla häftigt!


Sol sol sol! Jag tyckte det var varmt och Maja som nyss kom från Hongkong frös för det mesta haha. 

Nu ska jag skypa med Faruk som jag inte pratat med eller sett sen i måndags eftersom han varit i Köpenhamn och jag haft Maja här. Blev klar i lagom tid tills hockeyn var slut tydligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0