NÄR VI ÄNDÅ PRATAR FÖDELSEDAG

Så kan vi väl prata födelsedagspresenter, nu när jag fått frågan av två stycken. 

Jag önskar mig inget speciellt. Jag önskade mig att alla mina vänner kan komma på mitt födelsedagsfirande, och den presenten kommer jag få.

Men jag har inte direkt något att önska mig saker till, eller något jag känner att jag behöver.
  • Fina sängkläder?
  • Pengar?
  • Nytt objektiv till kameran (70-300mm/50mm)?
  • Strumpor och trosor? Baskläder, typ linnen och långärmade? Jag kommer inte ta med mig något sånt tillbaka till Sverige, förutom mina Happy Socks jag köpte i helgen, men allt annat har liksom sett bättre dar.
Ja nä alltså jag har ingen aning. Strumpor och sånt är kanske lite väl tråkigt. De tre första alternativen är nog bättre. 

För jag har en miljon nagellack, krämer, ögonskuggor och annat smink, lock- våg- krus- och plattång, parfymer (fast det kan man aldrig få för många av så det kan ni lägga till på önskelistan om ni vill) (en till parentes - inte för jag använt speciellt mycket såna tjejsaker de senaste tio månaderna men det kommer kanske nu när jag blir stadsbo igen), böcker, kläder, joggingskor, vanliga skor, jackor, till och med smycken som jag knappt använder. Ja alltså jag känner nog inte att jag behöver något... Det kanske ändras när jag kommer från mitt skogsliv och in i stadslivet igen. 

Men nu vet ni! Ge mig en kram så blir jag nöjd, ha ha vad har hänt!?



UPDATE:
Kom på tre saker! iPhone-laddare till cigarettuttaget i bilen. Ett typ kassettband med sladd så man kan koppla in sin iPhone och spela musik i bilen. Och Spotify Premium! Detta är nog tre livsnödvändiga saker för Faruk och mig om vi ska bila upp till Strängnäs i sommar (och hämta mina saker som åker med Ylvas och Alex flyttbil som kommer senare än jag åker hem, plus hälsa på).

Kommentarer
Postat av: Berra

Typiskt...



Jag har köpt ett par rutiga byxor till dig, finns inte med på önskelistan.



;-)

2012-05-23 @ 18:08:25
Postat av: Anonym

Pappa: neeeeej inte rutiga byxor igen...

2012-05-23 @ 19:22:25
URL: http://thisisascot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0