KAMOMILLTE I HÅRET

Det är dagens tips! Provade att skölja håret i kamomillte med fyra påsar som stått och dragit över natten. Det ska tydligen ljusa upp håret lite grann, och jag vet inte om det var solen eller kamomillteet men visst blev det ljusare. Ingen superstor skillnad, Faruk såg till exempel inget, men jag märker lite.

Det blev dessutom väldigt fluffigt, vågigt och fint av det när det hade torkat.

Kändes bättre än citron som jag brukar ha i och sola med, nästan friskare efteråt till och med.

Det var dagens tips och nu måste jag dricka vatten och vila för jag har blivit helt snurrig i bollen av all sol och utomhusaktivitet idag att jag bara babblar på, blablablabla.

Såg ni Eurovision igår förresten? Vi gjorde, men jag missade första 6 låtarna. Tydligen alla bra enligt Alex. Såg Loreen i alla fall, hon är cool. Nä nu ska jag gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0