IGÅR VAR DET SÅHÄR!


Okej bilderna på Viktor i rött är nog från i tisdags, men bilden till höger är från igår! Detta är också Viktors nya favvomin... Nya favvofrasen: Helpe mii pliiiseh.


Såhär ser det ut vid frukostbordet ibland! Resten av dagen var vi bara ute i sommarvärmen och lekte, plaskade med vatten, hade vattenkrig, blåste såpbubblor, satt i skuggan och läste böcker, jagade varandra, spelade fotboll, cyklade, fikade osv osv.


Silver skulle hjälpa mig att packa igår... Gick inte så bra, för hon snarkade bara. Men hon var efter mig hela dagen och ville inte släppa mig. Tror ni hon fattar att vi ska skiljas? Buuuhuuu, pappa kan jag ta med henne hem?


Kommentarer
Postat av: Berra

Visst förstår Silver att du ska lämna familjen, hon saknar dig redan!



Smuggla med henne hit ;-)

2012-05-25 @ 16:04:49
Postat av: Linda

Ta med henne, han märker nog inget ;-)

Puss lilla gumman, snart är du hemma! Lovely.

2012-05-25 @ 18:15:49
Postat av: michelle

Pappa: Får jag för dig så tar jag med henne! :D :D :D vi har pratat om att vi bor i en lägenhet mitt i stan, men hon sa att hon ville följa med ändå :)

2012-05-25 @ 20:27:54
URL: http://thisisascot.blogg.se/
Postat av: michelle

Mamms: Hon får följa med för honom weeeho! Tur det, hon hade varit lite svår att gömma...



Puss, ja snart är jag hemma, förhoppningsvis om typ 8 dagar! Saknar dig!

2012-05-25 @ 20:29:00
URL: http://thisisascot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0