FÖDELSEDAG & ÅLDER


Några helger innan jag flyttade till England hade vi en sjukt rolig kväll och jag hittade nyss en bild på Therese, Maja och mig från då! Och vet ni? Den 14 juni fyller jag ju 21, så den 15 juni har jag bokat upp mina tjejkompisar för att fira och alla kan komma! Alla är i Helsingborg och i Sverige och alla kan komma weeeeho jag är så glad!

Det ska bli skönt att komma hem och få vara yngst igen haha. Yngst och kortast (som ni ser på bilden). I och för sig är jag kortast i Ascot och London också, men jag är oftast äldst! Sjuk känsla eftersom jag alltid, alltid varit yngst.

Helt plötsligt förväntar sig folk att man ska vara vuxen. Måste man vara det bara för man är äldst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0