AJFÅN IGÅR & IDAG

Jag vet inte riktigt vad allt detta är, men det är lite blandat från veckan som jag hittade i min iPhone. Såg nyss att jag tagit 5995 bilder med den sen jag fick den förra sommaren. Är inte det helt galet?


Solkillar och sol-Silver, vi grillade i tisdags också tror jag det var. Det var då jag startade grillen själv!


Vi har massa fina blommor i trädgården nu. Viktor vilar sig i skuggan, och Lukas som inte vill sitta still lika mycket har en drickpaus i allt cyklande.


Mer cyklande Lukas och blommor från igår.


Iskaffe! Sockerfritt såklart, och med grädde.


Nyduschad igårkväll tog jag en filt och min iPad och la mig på gräsmattan i kvällsvärmen, fortfarande 25 grader! Silver, som inte hade släppt min sida på hela dagen, la sig troget bredvid. Efter lite Big Brother gick vi upp på mitt rum och försökte packa som ni vet.


Idag såg Lukas lagom bonnigt söt ut i sin Cars 2-keps. Sen käkade de mack- och saftlunch.


Nu är det inte långt kvar tills vi busar för sista gången under min aupair-tid. Även fast de retar gallfeber på mig kommer jag sakna dem, buuuu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0