IGÅR & IDAG


IGÅR: När jag kom hem från min promenad käkade jag magvänlig frukost. Mackor med kokt skinka och mjölk. Det lägger sig som en skön skyddande klisterhinna i magen, som nästan är helt återställd så länge jag bara tar det lugnt. Målade naglarna också, för första gången sen nyår. 

Melodifestivalade på kvällen samtidigt som jag barnvaktade och lyssnade på snarkande Lukas i babymonitorn.


IDAG: Precis när jag skulle gå ut sa Ylva att lunchen var kvar, och eftersom vi hade en lunchgäst kände jag mig tvungen att stanna. Men besviken blev jag inte för laxen var perfekt och efterrätten dödlig.

Tog en två timmars-promenad runt hela Ascot med Sillebille. Uppe till vänster kan ni se utsikten från min favorit-avslappningsplats. Det är ett stort fällt träd mitt i skogen som jag brukar lägga mig på och bara titta upp, samtidigt som man får balansera lite. Otroligt avslappnande.

Vår promenadrunda börjar bli full av vårblommor också, hur underbart är inte det? Vårkänslorna ger mig dock lite hemlängtan. Speciellt våren förra året i Lund, det var mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0